عشق کوچولوی ما

35 هفتگی- تاریخ سزارین

1394/7/13 12:03
نویسنده : مامان فسقلی
336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی خودم

دیروز یک شنبه 94/7/12 وقت دکتر hospital iconداشتم . وزنم شده 79 کیلو و فشارم 11.

خانم دکتر هم بهم وقت سزارین داد برای تا آبان. که میفته بعدازعاشورا تاسوعا.

بهم یه نامه ی بستری هم داد و گفت هر وقت خدایی نکرده مشکلی پیش اومد مثلا کیسه آب پاره شد، درد داشتی یا لکه بینی و خونریزی سریع با نامه بستری بیا بیمارستان.

امیدوارم تا تاریخ زایمان مشکلی پیش نیاد.

اتفاقات مهر ماه:

یکی از اتفاقات این ماه این بود که خاله راضیه ، امیرحسینو ختنه کرد. ( بعد از 40 روزگیش)

توی ماه مهر خوب عروسی رفتیم. منم با شرایطم خدا رو شکر کم نیاوردم و عروسی ها رو شرکت کردم. 6 مهر عروسی دختر خاله ی بابا بود که من هم از قبل خودمو برای این عروسی آماده کردم. توی 34 هفتگی رفتم موهامو رنگ کردم( شرابی با دکلره خفیف) خیلی خوشم اومده بود چون تا حالا شرابی نکرده بودم. برای 6 مهر هم وقت آرایشگاه و آتلیه گرفتم و با بابا رفتیم آتلیه و عکس انداختیم. که یه عکس از دوران بارداری داشته باشم. امروز هم قراره بریم عکسامونو انتخاب کنیم.

کلاسای دانشگاه رو هم می رم . که زحمت رفت و برگشت با عمو نیماست.

فعلا برم فسقلی. چون خیلی کار دارم و مطمینم شما که بدنیا بیای دیگه وقت سرخاروندن هم ندارم.

پسندها (1)

نظرات (0)