عشق کوچولوی ما

22 هفتگی و آغاز حرکات نی نی

1394/4/11 11:36
نویسنده : مامان فسقلی
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل خودم

خدا رو شکر امتحاناتم تموم شد و وقت پیدا کردم بیام وبلاگتو آپ کنم.

الان شما تو هفته ی 22 هستی. و زیباترین حس توی این هفته برای من، حس کردن حرکات زیبای شما ست.

خیلی خیلی خوشجلن. جزء تفریحات روزانم شده که دست بزارم روی شکمم و حرکاتتو حس کنم.

 

نی نی خاله مرضیه هم بدنیا اومد. اسمش هم شد منا. ماشالله خیلی نانازه

تو ماه مبارک رمضان هستیم و امسال اولین سالیه که نمی تونم روزه بگیرم. ( البته بخاطر شما)

ولی سحر بلند می شم که  غذای بابا رو گرم کنم همراه با تلویزیون دعای سحر رو می خونم. خیلی خوبه

توی این ماه ختم قرآن هم دارم. اونم  با ساعت 2 بعد از ظهر پخش مستقیم شبکه پنج که حرم حضرت عبدالعظیم و نشون می ده می خونم. اینجوری شما  قرآن گوش می دی عشقم.

تا الان خدا رو شکر 14 جزء رو خوندم. خدا کمک کنه بتونم تا آخرش بخونم.

تو هفته ی بیست رفتم دکتر. همینکه رفتم رو وزنه، دیدم 70 کیلو شده بودم. آخه تا هفته 17، 65 کیلو بودم یک دفعه در عرض سه هفته، 5 کیلو اضافه کرده بودم. البته دست و پام هم ورم داشت. که خانم دکتر برام آزمایش دیابت و آزمایش پروتیین ادرار برام نوشت که خدا رو شکر هر دو تاش نرمال بود.

به پیشنهاد خانم دکتر شبا زیر پام یه متکا می زارم که خدا رو شکر مشکل ورم پام هم از بین رفت.

بالاخره امروز وقت کردم قالب وبلاگتو عوض کنم. خیلی خوشجله مثل خودت.

اینم عکس قالب قبلی وبلاگت

 

پسندها (1)

نظرات (2)

پریسا
11 تیر 94 12:36
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سربزنید
مامان نی نی
12 تیر 94 11:46
آخی... کی میشه منم تکونای نی نی مو حس کنم البته الانم یه چیزایی حس میکنما!! مث حس نبض زدن زیر دلم. خدا رو شکر که همه آزمایشاتت خوب بود ایشالا تا آخر همه چی خوب پیش بره ممنون مامان نی نی. که وبلاگ ما سر زدید. با اجازه منم لینکتون می کنم